söndag 17 januari 2016

städuppdrag två


Städuppdrag två hos Förvaringsdrottningen är att städa kökslådorna... Det finns ju med på min prioriteringslista över det stökigaste hemma. Vet inte om det är därför det blev lite motigt att komma igång... och visst skrev jag minst fem lådor...

Nu är i varje fall fyra lådor i toppform! Och det är ju fyra fler än i morse. Tidsåtgången för uppdraget var mindre än en 45 minuter.  Så kanske de andra lådorna också får sig en omgång. Kanske...


En del blev över. Saker vi aldrig använder. Brödkorgarna får flytta till min syhörna, örtbrädan går till sekondhand och resten kastas. Nu ska jag ladda för att göra uppdrag tre i veckan, de där pappershögarna

Men först en kväll i badet som belöning. På så sätt avrundar vecka på samma sätt som jag inledde den.



2 kommentarer:

  1. Vilken skillnad! Fyra städade lådor är ju fler än fem ostädade :) Du var väl värd belöningen!

    SvaraRadera