fredag 15 januari 2016

Dagens fynd!


Ett tag nu har jag känt att vi verkligen skulle behöva ett pelarbord. Och verkligen behöva ett äldre högskåp som skulle vara fint i det där bortglömda hörnet. Har tänkt att ge mig ut på loppisturné när det blir lite varmare. Lyckan var därför ganska stor när det igår lades ut ett pelarbord för några guldpengar på en lokal köpochsäljsida på Facebook. Och jag såg det först! Idag har jag hämtat mitt bord och det är passar perfekt i ett annat hörn i mitt vardagsrum. Bäst av allt är ändå att jag fortfarande verkligen behöver ge mig ut på loppisturné!

Nu firar vi snart helg, vårterminens första, och tulpanens dag. Årets första bukett sitter i en vas som jag är lite kluven till. Själva vasen är fin men tulpanerna känns inte som de kommer helt till sin rätt....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar