torsdag 19 april 2012

Snurrkjol och annat surr

Vi bor allt för trångt om ni frågar mig. Inte nog med att min symaskin inte har ett eget rum och alla pysselsaker trängs i ett litet skåp. Vi har de senaste veckorna förstått att vi behöver en dator som lilla S kan använda. Då fungerar det inte riktigt med en laptop längre.

Idag har vi köpt en stationär dator och den har flyttat in i mitt sovrum... Jag känner en viss irritation kan man nog sammanfatta det med.

Nu ska jag försöka tänka på annat innan jag ska gå och lägga mig i mitt sovrum/datarum... Jag passar på att visa en snurrkjol som jag sytt till T. Kjolen blev inte alls så snurrig som jag hoppades och jag ska försöka göra om mönstret så det blir mer snurr på kjolen.

2 kommentarer:

  1. vilken fin liten kjol! kram från oss!

    SvaraRadera
  2. Verkligen fin kjol !!! En GLAD-kjol!
    Och vad glad jag blir när jag läser CirkusPrinsessa!
    Jag har en kompis som är CirkusPrinsessa :)
    Brukar bli glad när jag tänker på henne, men detta lyfte det ännu mer!

    SvaraRadera