måndag 23 april 2012

Flera hakisar

Så var det måndag igen och det betyder återbruksutmaning hos Klockarbarn. Jag har tidigare berättat att jag försöker hitta haklappar som passar till lite större barn. Lilla S är snart fyra år och då passar det sig inte med söta bebismotiv längre. Hon behöver också hakisar som är lite större än de som säljs på affärer.

De senaste veckorna har jag gjort flera projekt med avlagda T-shirtar och ofta blir det en liten bit kvar. Här är resterna av en blå och en gul T-shirt.

Tyget som blev kvar är enfärgat och jag ville att hakisarna skulle vara lite roligare. Därför åkte lådan med tygfärger och stämplar fram.








Lite barnpyssel har det också blivit. En skokartong har klätts med alla de där godispapprena som blir över efter påskäggen.

Jag passade på att klä en kartong med papper så den är snyggare att förvara saker i...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar