fredag 13 april 2012

mammas fotsteg

Idag var det mamma och stora T eftermiddag. Bullbak var det beställt.

Och så skulle det blir ända till följande diskussion ägde rum i bilen hem från dagis.

Jag: T jag har ordnat fruktfat till efterrätt idag (normalt T´s bästa efterrätt).
T: Nej!!!
Jag: Vill du inte ha frukt.
T: Det är ingen riktig efterätt.
Jag: Nähä...
T: Kladdkaka är riktig efterrätt.

Det blev inga bullar...





Det var premiär för stora tjejen att måtta och hälla i ingredienserna själv. Kakan blev båda god och snygg och T var mäkta stolt. Kort skulle tas och läggas ut på mammas blogg.


Mästerfotografen skulle självklart ta kort själv.






Ja vi måste kannske jobba på det där med fotograferingen. Kakan är ur fokus och bordet som är minst sagt rörigt får kanske lite väl mycket plats på kortet.


T tycker att hennes kort blev lite bättre än mitt så det är klart att hennes kort också ska visas.


Frukt blev det till slut i varje fall. T tryckte frukt så det sprutade ur öronen men hon hade ju så klart också fått kladdkaka.

1 kommentar: