onsdag 16 december 2015

Fröknäcke




Idag är egentligen en deppig dag. Vi har precis fått veta att Signe har fått psedomonabaciller igen. Inte precis den julklapp vi önskat oss. Signe och jag har en mysbyxe- och filmdag så laddar vi för en ny dag imorgon.

Igår var en bättre dag så då bakade vi knäckebröd. Det tillhör tioitopp listan på julbordet enligt mig. Idag har vi packat små paket som är julgåvor till de släktingar som inte firar jul med oss i år.

Jag utgår från ett basrecept på tunt knäcke och lägger till de fröer jag gillar. Det brukar vara uppskattat och jag har skrivit ner receptet för det brukar efterfrågas. Nu lyckas jag inte kopiera in det här utan lägger istället in en länk och hoppas att det kommer funka.

Här är länken till receptet.



.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar