tisdag 8 oktober 2013

kvastskaftsvirkning

Idag våldgästar jag Husmorsskolans syförening. Det har blivit en vana att kika in varje tisdag för att hålla lite koll på vad andra knåpar med där ute. Därför tänkte jag att det inte är mer än rätt att jag visar vad jag pysslat med också.
 
 
 
 
Kvastskaftsvirkning! Jag står liksom inte ut med att se någon teknik jag inte testat utan att snabbt leta reda på någon bra video på nätet som visar hur man gör. Kvastskaftvirkning visade sig vara en lätt sak vilket är kul för jag tycker maskan blev superfin. Det första lilla testet blev en mobilväska och jag är som vanligt ganska stolt över det lilla underverket!
 
Vi har också hunnit med en lövsamlarpromenad. Vi hittade massor med fina färgsprakande löv och medan tjejerna och sambon gjorde en fin lövtavla band jag en krans till ytterdörren.
 
 
 
 
Välkommen vackra höst!
 

1 kommentar:

  1. Så fint det blev! Kvastskaftsvirkning har jag aldrig provat, det ser roligt ut.

    SvaraRadera