tisdag 18 september 2012

Dammsugare

Förra veckan har satt sina spår. Vi är extra trötta allihop och stora T har haft en helg där nästan allt varit tråkigt, vi inte förstått henne eller hon bara behövt ligga på golvet och sparka lite...
 
Jag tänker att det är ytterst friskt av henne att reagera så men det gör det inte mindre jobbigt att stå ut med.
 
Vi har försökt göra helgen så kul som möjligt för henne. Bland annat kom T och jag överens om att baka dammsugare tillsammans. Sagt och gjort började vi redan i lördags med att baka sockerkakan som skulle vara fyllningen. Den mumsade vi på medan den var varm men lämnade lagom så det räckte till fyllningen.
 
I söndags när vi precis tagit fram alla saker och blandat fyllningen kom T på att hon skulle till en kompis istället så där stod jag med halvfärdiga dammsugare och tyckte kanske inte att det var superkul att göra själv.





Goda blev de i varje fall även om de är lite för söta för att jag ska kunna äta mer än en åt gången... men det kanske är precis lagom? Svårt att säga, jag har alltid tyckt att more is more!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar