lördag 5 november 2011

Julklappsverkstad

Idag hade jag stora planer på ett göra minst tusen små ärenden. De flesta gick i stöpet eftersom det tydligen är röd dag och affärerna jag skulle till var stängda. Vi fick nöja oss med ÖB men det blev helt ok. Vi hittade en fin vaxduk, brun med vita prickar som vi kommer att ha som pysselduk. Stora tjejen har redan lämnat ett litet bomärke i form av bläck. Ja ja det är väl det en pysselduk är till för.


Tjejerna har pysslat flitigt och idag på ÖB bunkrade vi inslagningspapper och annat bra att ha till julklappsinslagning. Kreativiteten flödade och jag passade på att ta några kort. Det kortet som inte visar hela diskbänken full med skräp vill inte laddas ner. Så jag passar på att visa hur det oftast ser ut hos oss...

Julklapparna fick handmålade adresslappar. Båda tjejerna gjorde egna jättefina! Självklart kunde inte jag låta bli att klippa och klistra några jag också. Vilken adresslappa vem av oss har gjort tänker jag inte avslöja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar