onsdag 29 februari 2012

Vabruari

I måndags räknade jag ihop vabdagarn för februari och konstaterade att det blir en ganska stor lön från försäkringskassan den här månaden... Men februari var inte över i måndag utan vi har hunnit vabba både tisdag och onsdag också.

Lilla S har fått en tryckknapp som går att koppla till alla elektriska apparater och till min stora glädje älskar hon min symaskin. Tillsammans sydde vi ett bokomslag till vännen E som börjar nytt jobb imorgon. S stänger av och sätter på maskinen mest hela tiden men hon håller sig glad och nöjd. ... och jag syr hellre under dåliga omständigheter än inte alls...

Så här ser i varje fall bokomslaget ut som S och jag gjorde.


2 kommentarer:

  1. Hoppas ni är friska nu, längtar efter tjejerna. Heja S som kan sy så fint :)
    Kram från en stolt moster.

    SvaraRadera