lördag 29 oktober 2011

Familjedag!!

Idag har vi varit på stan hela familjen. Vi har köpt möbler till vardagsrummet. Soffbord, lampor och en stor förvaringsmöbel. Snart är sommarens renovering klar! Det betyder att vårt gamla vitrinskåp numera är mitt nya pyssel- och sy skåp. Tjoho!! Jag har rensat och sorterat alla kassar jag haft stående lite överallt. Jag har hittat massor med påbörjade projekt och ideér till andra. Hittade bland annat beskrivning på krokning. Snart är jag klar med två krokade grytlappar. Återkommer till dem senare.

På stan passade jag på att köpa tyg på Åhlens (två till priset av en på rean) och besökte för första gången loppishallen. Hittade några fina fat, några korgar till julblommor och en fin burk till mina knappar. Det är klart att jag måste ha det fint i mitt nya pysselskåp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar