tisdag 19 juni 2012

Mammapresenter


Igår fyllda kära mamma år, 23 och ett halvt om du frågar henne. Hon är en väldigt ung mormor till fyra...

Förutom en fiskspa tillsammans med sina döttrar fick hon lite hemmatillverkade presenter. De fyra barnbarnen, mina två och syrrans killar fick posera för kameran. Systeryster stod bakom den (jag har ju tidigare erkänt mina begränsningar inom fotografi). Sen trycktes korten ut på sånt där papper man kan stryka fast på tyg. Sen blev det en liten spetsram kring varje kort.

Två kuddar blev det som kommer att passa finfint i mamma och pappas stuga.



I förra veckan fick mamma syn på min plånbok och hon ville också ha en. Det yttre tyget fick jag i en påse med resttyger och dukar från mamma så det kändes rätt att ge tillbaka...




Den första plånboken blev lite stor i sedelfacket så jag gjorde facket mindre den här gången.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar