lördag 28 januari 2012

Underbara helg

Det är helg! Jag slutade jobbet redan 12 igår så vi har hunnit massor. Idag har varit en sån där dag när man gör tusen och inga saker. Stora tjejen hade en kompis här och vi pysslade varsin prinsesskrona till dem. Jag skar taggar på toarullar och tjejerna målade och dekorerade för fulla muggar.




Idag blev också dagen när jag äntligen kokade saft av de svarta vinbären jag plockade i somras. Nu ska jag bara ta mig an de röda vinbären så kommer det bli lite plats i frysen igen. Svartvinbärssaft är den godaste saften så jag är mycket nöjd att kunna ställa in några flaskor i skafferiet.




En till disktrasa blev klar idag. Den här är i lin.


2 kommentarer:

  1. Låter som en härlig och kreativ dag! Jättefina bokomslag med!

    SvaraRadera
  2. Låter som en underbar helg! Vilka härliga saker du hunnit med :-)

    SvaraRadera