tisdag 13 januari 2015

Pyttipanna

Så har jag också stickat min första pyttipanna. Egentligen stickade jag den för ett tag sedan men en pyttipanna är liksom inte snygg allas oblockad och därför har den legat i en låda och väntat på att andan skulle falla på.

Pytten är stickad i ett tunt alpackagarn. 




Bilden är tagen förra veckan. Då låg våren i luften och jag gjorde årets beställning av fröer... Sen kom snön igen. Egentligen gillar jag snö och riktig vinter men jag har lite svårt att stå ut med detta eviga plaskande och halkande.

Idag börjar vårens symöten hos Husmorsskolan. Så mycket fint att bli inspirerad av!

4 kommentarer:

  1. wow ! den var riktigt fin .

    SvaraRadera
  2. Så himla vacker! Älskar både mönstret och färgen!

    SvaraRadera
  3. Å så fin, vilken härlig färg!

    SvaraRadera
  4. Den är jättesnygg. Någon dag gör jag nog en jag med. Det skall bara mogna lite.

    SvaraRadera