lördag 24 oktober 2015

Lopishelg

I fredags fick min pappa äntligen komma hem från sjukhuset. Jag är så glad för att han får sitta hemma i sin egen soffa och pigga på sig!

Dante och jag passade på att åka förbi och ta oss en varsin kram och för att fira lite extra tittade vi in på rödakorset som ligger mittemot mamma och pappa.  Dante hittade en hel back med småbilar och satt sedan snällt och lekte med dem medan jag tittade runt. 







Dagens fynd är helt klart det mintgröna Ekebyfatet. Lite naggat i kanten men för en guldpeng kändes det som ett fynd ändå!

Den bruna vasen passade precis till årets sista rosor från trädgården och den blå kannan kommer att bli en toppenfin saftkanna. Båda kostade en guldpeng var.

Idag var det barnloppis! Jag fyndade en massa ytterkläder, tröjor och utklädningskläder.  




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar